tirsdag 1. februar 2011

4 x 4, en utfordring

Ingmar utfordret meg på lørdag til 4 X 4, men jeg så den ikke før søndag kveld. Ingmar tok utfordringen på sparket, mens jeg er litt tregere av meg….
Siden jeg leste utfordringa på søndag velger jeg den som bakgrunn for

4 ting jeg har gjort i dag:
Vært på jobb.
Slappet av på sofaen etter middag.
Sett den spennende finalen i håndball VM for herrer.
Sett "Hvem tror du at du er ?"

4 ting på ønskelisten:
At mine nærmeste får være friske.
Kanalferie i sør Frankrike.
Få til et treff med søskenbarna i Osloområdet.
At Rauma Historielag greier å doble medlemsantallet i 2011.

4 ting jeg liker dårlig:
At det er mildt og regner (det er da vinter)
Løgn og bedrag.
Det ble vel egentlig fire ting 

4 personer som utfordres:
Har problem med å fylle listen 
Kristins Hus
Utkledd
 Glede  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar